POTVRDENIE O PRIJATÍ REKLAMÁCIE
Internetového obchodu www.elele.sk
Adresa pre komunikáciu: Realitcom s.r.o., Magurská 37, Banská Bystrica 974 11, Slovenská republika
Označenie kupujúceho:
Číslo reklamácie:
Dátum uplatnenia reklamácie:
Dátum prijatia reklamovaného tovaru:
Popísaná vada tovaru:
Navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie kupujúcim:
…………………………………
Pečiatka a podpis predávajúceho
PROTOKOL O VYBAVENÍ REKLAMÁCIE
Internetového obchodu www.elele.sk
Adresa pre komunikáciu: Realitcom s.r.o., Magurská 37, Banská Bystrica 974 11, Slovenská republika
Označenie kupujúceho:
Číslo reklamácie:
Dátum uplatnenia reklamácie:
Dátum prijatia reklamovaného tovaru:
Dátum vybavenia reklamácie:
Popísaná vada tovaru:
Reklamácia: □ bola uznaná □ bola zamietnutá
Spôsob vybavenia reklamácie v prípade jej uznania:
□ výmena za nový kus
□ vrátenie peňazí
□ Zľava z kúpnej ceny
□ Oprava: ………………………………………………………………………………………………………………………………..
□ Iné:……………………………………………………………………………………………………………………………………….
Vyjadrenie predávajúceho:
V prípade ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a tá bola zamietnutá spotrebiteľ môže zaslať výrobok na odborné posúdenie na adresu:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
V prípade zamietnutia reklamácie, ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, tvorí prílohu tohto protokolu odborné posúdenie.
………………………………
Pečiatka a podpis